Kundeansvarlig

Experis er Norges største konsulent- og rekrutteringsselskap med 500 konsulenter.

 

Vi tør påstå at vi er det konsulentselskapet som best forstår bransjene vi jobber i. Vi tilpasser våre prosjektløsninger slik at våre kunder får det de trenger ut av de konsulentene de benytter. Vi tror nemlig det er mulig både for folk, bedrifter og organisasjoner å strekke seg lenger. Og vi vet at fleksibilitet er alfa og omega i et moderne arbeidsmarked der kampen om talentene og arbeidskraften er stadig økende.

 

Kombinasjonen av egne IT-konsulenter og et stort nettverk av underleverandører gjør at vi er unikt posisjonert til å hjelpe våre kunder med deres behov. Vi er teknologiuavhengig og har lang erfaring med prosjektledelse, arkitektur og utvikling.

 

De siste årene har vi hatt en eventyrlig vekst som vi er veldig stolte av, og nå ønsker vi enda en på laget!

 

Vi er et team på syv som driver en konsulentbutikk på størrelse med et mellomstort konsulentselskap. Sammen er vi spesialister på å levere de beste hodene til våre kunders IT-prosjekter. Vi skal forstå kundens behov og formidle de riktige konsulentene fra våre samarbeidspartnere. Vårt nettverk består av små og store konsulentmiljøer innen IT, som dekker de fleste spesialistområder.

 

Du jobber aktivt med å identifisere nye muligheter hos eksisterende og nye kunder og vil få ansvar for noen av våre viktigste kunder. Sammen med et tverrfaglig team skal du sørge for at våre kunder får de IT-hodene de trenger. Din oppgave blir å forvalte kundens behov, avtalen og konsulentene vi leverer til prosjektene. Videre sørger du for at både kunden og samarbeidspartneren følges opp i prosjektperioden.

 

Vi tror du har god formidlingsevne og forretningsforståelse slik at våre verdibudskap og posisjon i markedet kommuniseres i alt du gjør. Du har gjerne et nettverk i bransjen som du kan bygge videre på, og har kunnskap og interesse for teknologi og digitalisering. Vi ser gjerne at du har bakgrunn innenfor IT, men spesielt viktig er erfaring fra salg.

 

Du jobber raskt og metodisk, og ser på vanskelige oppgaver som en mulighet til å mestre og lære. Vi sørger for grundige prosesser og systemer til å støtte oppunder dine mål. Målet er at vi sammen leverer raskt, uten at det går på bekostning av kvalitet.

 

Vi har mange flinke konkurrenter, som gjør at vi alltid skal være proffe og redelige, og levere det vi sier vi leverer. Våre samarbeidspartnere skal føle at vi jobber for deres beste, og våre kunder skal føle at vi alltid gjør vårt ytterste for å finne akkurat de hodene de trenger, og ikke minst – at vi følger opp begge parter gjennom hele prosessen.

 

Er det du som skal ta oss til nye høyder?

 

Ta kontakt med Linn Solbakken på telefon: 988 79 579 eller epost: linn.solbakken@no.experis.com for mer informasjon!

 

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 1
Industri: IT
Fagfelt: Salgsstillinger
Underkategori: Key Account Manager
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Oslo
Rolle: Rådgiver, Fagperson, Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 12.04.2019
Søknadsfrist: 22.04.2019
Ref. nr.: 1029445
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Linn Solbakken
Telefon 988 79 579
Linn.Solbakken@no.experis.com