Vi søker on-call medarbeidere til service desk

Experis er Norges største konsulent- og rekrutteringsselskap med 850 konsulenter. Vi tilbyr høyt kvalifiserte konsulenter og rekruttering innen fagområdene Engineering, Finance og IT. Experis Executive rekrutterer toppledere og nøkkelpersoner innen privat og offentlig sektor. Blant våre kunder finner du over 90 % av Norges største børsnoterte selskaper. Experis er en del av ManpowerGroup og er kåret til et av verdens mest etiske selskaper.

 

Som konsulent i Experis får du tilgang til et bredt spekter av utfordrende stillinger og prosjektoppdrag. Sammen med oss bygger du din karriere. Vi bidrar til at du når dine mål på kort og lang sikt gjennom vårt nasjonale og globale nettverk. Besøk oss på experis.no.

 

Vår kunde har sitt kontorsted i Tananger.

Servicedesken er bemannet fra 07.00 til 17.00 på hverdager, og oppetiden dekkes av 3 vakter.

 

Arbeidsmengde vil variere i forhold til behov hos kunde

 

 Arbeidsoppgaver

  • Gi service og støtte til selskapets ansatte på informasjonsteknologi og informasjonsprodukter, applikasjoner; både de som er utviklet i selskapet og andre mer standardiserte applikasjoner
  • Støtte til brukere til desktop applikasjoner slik som MS Office og programvare fra nettverksklient

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning som fagbrev i IKT eller en relevant Bachelorgrad
  • Minimum 1 års erfaring fra tilsvarende arbeid
  • Helst kjennskap til SAP
  • Førerkort er en fordel

 

Personlige egenskaper

  • Service innstilt
  • Ansvarsbevisst
  • Fleksibel

 

Hva kan Experis tilby deg

 

Vil du være med og videreutvikle Norges største konsulent- og rekrutteringsselskap? Vi arbeider med Norges ledende virksomheter, og har et stort internasjonalt nettverk.  Du vil få store muligheter for personlig og faglig utvikling, og varierte og utfordrende oppdrag. Vi har konkurransedyktige betingelser, pensjons- og forsikringsordninger og et sterkt sosialt miljø. Du får god oppfølging av din egen rådgiver og personlig karriereveiledning. Vi tilbyr også et bredt spekter av ulike kurs. I tillegg vil du få muligheten til å delta på flere av våre faglige og sosiale arrangementer samt rabatter på trening, bank/forsikring, studier, helse/fritid.

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 1
Industri: IT
Fagfelt: IT
Underkategori: Helpdesk / Brukerstøtte
Stillingstype: Deltid, Engasjement/Vikariat
Arbeidssted: Rogaland
 Sola
 Tananger
Rolle: Fagperson

Søk på stillingen

Publisert: 12.02.2018
Søknadsfrist: 23.02.2018
Ref. nr.: 1024745
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Jørgen Lohne Morken
Telefon 90702517
Jorgen.Lohne.Morken@no.experis.com